Aktuality/Blog

Úspěchy z celostátních kol soutěží 2024

Tomáš Vik obsadil 4. místo na SOČ a 5. místo obsadil Petr Švestka v Soutěži v programování.

7 z 10ti nejlepších mladých programátorů v Pardubickém kraji je z DELTY!

V krajském kole 38. ročníku Soutěže v programování MŠMT se studenti pardubické soukromé střední školy DELTA opět ukázali v plné síle.

DELTA začíná v soutěži v programování dominovat

Pardubice, 21. dubna 2023: Na 3. místě v krajském kole soutěže v programování se umístil Pavel Špryňar. Dalších 5 spolužáků se umístilo v TOP10.

1. a 2. místo v krajském kole Soutěže v programování MŠMT 2022

Patrik Číhal a Matěj Neumann obsadili první dvě místa v krajském kole Soutěže v programování MŠMT.

2. místo v celostátním kole Soutěže v programování MŠMT - 2021

Po vítězství v Pardubickém kraji se Matěj Půhoný v ústředním kole umístil na celkovém skvělém 2. místě v ČR.

Do celostátního kola Soutěže v programování MŠMT postoupilo nejvíce účastníků opět z naší školy

Studenti DELTY potvrdili, že patří v programování v ČR k naprosté špičce. Nejvíce účastníků celostátního kola Soutěže v programování postoupilo ze soukromé školy informatiky a ekonomie DELTA.

Vítězství v krajských kolech všech relevantních soutěží

Studenti DELTY letos ukořistili všechny skalpy - vítězství v Středoškolské odborné činnosti i v obou kategoriích Soutěže v programování.

DELTA dominovala v celostátním kole Soutěže v programování MŠMT

V celostátním kole 33. ročníku Soutěže v programování MŠMT soutěžilo celkem 40 studentů z třicítky středních škol z celé republiky. Ze soukromé Střední školy Informatiky a ekonomie DELTA se do finálového klání probilo hned 5 soutěžících (suverénně nejvíce) a nevedli si vůbec špatně.

Trojnásobný postup do republikového finále v Soutěži v programování MŠMT

Do republikového finále v Soutěži v programování MŠMT postoupila z naší školy hned trojice studentů a další dva jsou na prvním náhradnickém místě.

Druhé a dvě třetí místa z krajského kola soutěže v programování

Naši programátoři opět potvrdili svoji špičkovou kvalitu, tentokrát v krajském kole 33. ročníku Soutěže MŠMT v programování. V kategorii Programování webu se v první pětici umístili 2 naši studenti a v kategorii Programovací jazyky dokonce 3.

Soutěž v programování - souboj Davida s Goliášem

Letošní krajské kolo soutěže v programování pořádané MŠMT bylo druhé nejúspěšnější v historii školy DELTA. A opět si několik studentů vysoutěžilo přijetí na VŠ bez přijímaček.

Soutěž MŠMT v programování - DELTA nejúspěšnější školou v Pardubickém kraji

V letošním ročníku soutěže si postup do krajského kola zajistilo 9 našich studentů. Škola DELTA se tak stala nejůspěšnější ze všech škol v Pardubickém kraji. Josef Gajdůšek skončil v celostátním kole podruhé stříbrný.

Soutěž v programování - Delta se prosazuje stále více

1. a 2. místo v krajském kole v kategorii Vyšší programovací jazyky a 3. místo ve Webových stránkách a další dvě umístění v TOP10. V celostátním kole skončil Josef Gajdůšek na 2. místě!

Studenti z DELTY zopakovali dvojnásobný triumf v soutěži programování MŠMT

V krajském kole soutěže v programování vyhlašované MŠMT naši studenti zopakovali dvojnásobný triumf z loňského roku a zvítězili v obou kategoriích (programování i webové aplikace). V celostátním kole skončil Josef Gajdůšek na 6. místě.

Soutěž v programování - okresní kolo letos 1. a 3. místo a další 4 v první desítce

Pardubice, 11.3.2015: V letošním již 29. ročníku soutěže MŠMT v programování postupuje 6 žáků z naší školy do krajského kola. Obsadili 1., 3., 6., 7., 8. a 10. místo.

Soutěž MŠMT v programování

Pardubická Střední škola informatiky a ekonomie DELTA upevňuje své pozice v programátorských soutěžích. V celostátním kole obsadil Michal Fikejs 4.-5. místo a Josef Gajdůšek skončil 7.

Dvojnásobné vítězství v krajském kole Soutěže v programování

Letošní 28. ročník Soutěže v programování vyhlašovaný MŠMT ovládli programátoři z naší školy. V krajském kole zvítězili v obou kategoriích. Tvorbu webu vyhrál Michal Fikejs (3.B) a kategorii Programování zcela ovládl Josef Gajdůšek (1.B).