Maturitní práce

Zde najdete především práce z oblasti programování. Nechybí zde ani práce dvou posledních vítězů celostátního kola Středoškolské odborné činnosti - Luboše Zápotočného a Daniela Krejčího.

Informační systém BurzaŠkol.Online (2021)

Informační systém BurzaŠkol.Online (2021)

Informační systém nahrazující prezentační výstavy středních škol pro deváťáky pomocí Teamsů. Projekt zvítězil v krajském kole Středoškolské odborné činnosti (2020/2021) a v celostátním kole obsadil celkové 2. místo.

Návrh vizuální identity nočního klubu Noshteen (2021)

Návrh vizuální identity nočního klubu Noshteen (2021)

Výborné zvládnutí Photoshopu a dalších Adobe produktů, vytříbené oko a přirozená inteligence. Výsledkem je skvělý návrh vizuální komunikace smyšleného nočního klubu (tanečního a hudebního) Noshteen.

Mobilní aplikace pro pekárnu Sázava Go (2020)

Mobilní aplikace pro pekárnu Sázava Go (2020)

Mobilní aplikace pro výběr pečiva v síti pekáren Sázava urychlující odbavení zákazníků. Projekt zvítězil v krajském kole Středoškolské odborné činnosti (2019/2020) a v celostátním kole obsadil 6. místo.

Internetový marketing - propagace festivalu Jeden Svět v Ústí nad Orlicí (2020)

Internetový marketing - propagace festivalu Jeden Svět v Ústí nad Orlicí (2020)

Komplexní propagace filmového festivalu o lidských právech Jeden Svět v Ústí nad Orlicí 2019. Veškerá grafika, webové stránky, facebookové kampaně, videa. Projekt zvítězil v krajském kole Středoškolské odborné činnosti (2019/2020) v oboru 13 - Ekonomika a řízení a v celostátním kole obsadil celkově 5. místo.

UčmeKód.eu (2019)

UčmeKód.eu (2019)

Webový portál pro on-line "sbírky úloh" z programování. Umožňuje on-line ověřit správnost odevzdaného zdrojového kódu. Luboš Zápotočný s tímto projektem zvítězil v celostátním kole 41. ročníku Středoškolské odborné činnosti v oboru Informatika.

Mobilní aplikace využívající počítačového "vidění" (2019)

Mobilní aplikace využívající počítačového "vidění" (2019)

Mobilní aplikace pro výuku základů programování pomocí papírových kartiček. Práce se vymyká běžné středoškolské výuce především v oblastech "počítačového vidění" a lexikální a syntaktické analýzy vlastního grafického programovacího jazyka.

On-line marketing italské restaurace Felicita L ́Originale (2019)

On-line marketing italské restaurace Felicita L ́Originale (2019)

Návrh struktury a grafického provedení webových a Facebookových stránek oblíbené italské restaurace. Práce pokrývá stanovení hlavních služeb restaurace, nalezení vhodných klíčových slov, stanovení struktury webu, jeho grafické zpracování a tvorbu vhodných textů. Výsledkem je web, který mají rádi zákazníci i internetové vyhledávače.

Hra knihoven Lovci perel (2018)

Hra knihoven Lovci perel (2018)

Webový portál pro administraci hry Lovci perel. Hra se rozšířila do několika stovek knihoven po celé republice. Daniel Krejčí s tímto projektem zvítězil v celostátním kole 40. ročníku Středoškolské odborné činnosti v oboru Informatika.

Pasivní radiolokátor

Pasivní radiolokátor

Jaký je hlavní problém klasického radaru? Že vysílá signál a tudíž je detekovatelný. Takové radary jsou pak v případném konfliktu prvním cílem protivníka. Jelikož Pepa rád bádá, zkusil vyvinout radiolokátor, který by nevysílal vůbec nic.

Informační systém Delta HelpDesk

Informační systém Delta HelpDesk

Internetový systém pro hlášení a správu požadavků na servis. Systém využíváme na naší škole a je implementován také na základní škole v Ústí nad Orlicí, Čapkova.

Otevřená encyklopedie Formule 1

Otevřená encyklopedie Formule 1

Česko-Slovenská internetová encyklopedie o Formuli 1 eviduje informace o jezdcích, týmech, okruzích, velkých cenách, zkrátka o všech zajímavých věcech, které se kolem závodů nejsilnějších vozů dějí.

Desková hra Carcassonne

Desková hra Carcassonne

Převést deskovou hru Carcassonne do počítačové podoby nebylo nic snadného. Václavu Dostálovi se to ale povedlo znamenitě.