Maturitní práce
Zde najdete především práce z oblasti programování. Nechybí zde ani práce dvou posledních vítězů celostátního kola Středoškolské odborné činnosti - Luboše Zápotočného a Daniela Krejčího.

Informační systém BurzaŠkol.Online (2021)
Informační systém nahrazující prezentační výstavy středních škol pro deváťáky pomocí Teamsů. Projekt zvítězil v krajském kole Středoškolské odborné činnosti (2020/2021) a v celostátním kole obsadil celkové 2. místo.

Návrh vizuální identity nočního klubu Noshteen (2021)
Výborné zvládnutí Photoshopu a dalších Adobe produktů, vytříbené oko a přirozená inteligence. Výsledkem je skvělý návrh vizuální komunikace smyšleného nočního klubu (tanečního a hudebního) Noshteen.

Mobilní aplikace pro pekárnu Sázava Go (2020)
Mobilní aplikace pro výběr pečiva v síti pekáren Sázava urychlující odbavení zákazníků. Projekt zvítězil v krajském kole Středoškolské odborné činnosti (2019/2020) a v celostátním kole obsadil 6. místo.

Internetový marketing - propagace festivalu Jeden Svět v Ústí nad Orlicí (2020)
Komplexní propagace filmového festivalu o lidských právech Jeden Svět v Ústí nad Orlicí 2019. Veškerá grafika, webové stránky, facebookové kampaně, videa. Projekt zvítězil v krajském kole Středoškolské odborné činnosti (2019/2020) v oboru 13 - Ekonomika a řízení a v celostátním kole obsadil celkově 5. místo.

UčmeKód.eu (2019)
Webový portál pro on-line "sbírky úloh" z programování. Umožňuje on-line ověřit správnost odevzdaného zdrojového kódu. Luboš Zápotočný s tímto projektem zvítězil v celostátním kole 41. ročníku Středoškolské odborné činnosti v oboru Informatika.

Mobilní aplikace využívající počítačového "vidění" (2019)
Mobilní aplikace pro výuku základů programování pomocí papírových kartiček. Práce se vymyká běžné středoškolské výuce především v oblastech "počítačového vidění" a lexikální a syntaktické analýzy vlastního grafického programovacího jazyka.

On-line marketing italské restaurace Felicita L ́Originale (2019)
Návrh struktury a grafického provedení webových a Facebookových stránek oblíbené italské restaurace. Práce pokrývá stanovení hlavních služeb restaurace, nalezení vhodných klíčových slov, stanovení struktury webu, jeho grafické zpracování a tvorbu vhodných textů. Výsledkem je web, který mají rádi zákazníci i internetové vyhledávače.

Hra knihoven Lovci perel (2018)
Webový portál pro administraci hry Lovci perel. Hra se rozšířila do několika stovek knihoven po celé republice. Daniel Krejčí s tímto projektem zvítězil v celostátním kole 40. ročníku Středoškolské odborné činnosti v oboru Informatika.

Pasivní radiolokátor
Jaký je hlavní problém klasického radaru? Že vysílá signál a tudíž je detekovatelný. Takové radary jsou pak v případném konfliktu prvním cílem protivníka. Jelikož Pepa rád bádá, zkusil vyvinout radiolokátor, který by nevysílal vůbec nic.

Informační systém Delta HelpDesk
Internetový systém pro hlášení a správu požadavků na servis. Systém využíváme na naší škole a je implementován také na základní škole v Ústí nad Orlicí, Čapkova.

Otevřená encyklopedie Formule 1
Česko-Slovenská internetová encyklopedie o Formuli 1 eviduje informace o jezdcích, týmech, okruzích, velkých cenách, zkrátka o všech zajímavých věcech, které se kolem závodů nejsilnějších vozů dějí.

Desková hra Carcassonne
Převést deskovou hru Carcassonne do počítačové podoby nebylo nic snadného. Václavu Dostálovi se to ale povedlo znamenitě.