Zlato z brněnského BusinessPointu

28.01.2018 20:42

Zlato z brněnského BusinessPointu

Tým πrates složený převážně ze studentů Internetového marketingu zvítězil v letošním BusinessPointu. Navázali tak na vítězství z roku 20122. místo z roku 2014. Za ta léta, co na BusinessPoint jezdíme, se z ní stala klasická manažersko-marketingová soutěž.

Letošní zadání byla "pořádná kláda"

Pořadatelé každý rok svým zadáním překvapí. Letos využili 100. výročí vzniku Československa a všechny finálové týmy postavili před následující úkol: během 7 hodin připravit značku (něco jako "klasa" nebo "Czech Made") a marketingovou kampaň pro podporu prodeje českého a slovenského zboží. A aby bylo ještě hůř nemohli soutěžící používat žádnou techniku a internet, takže si nebylo možné nic dohledat, nikde se nechat ničím inspirovat. Zkrátka letošní zadání byla opravdu "pořádná kláda". :-)

Logu Logu "Zlaté ručičky" nebylo co vytknout.
Odkazuje na kvalitu a není ani časově omezeno.

Tým ze soukromé školy DELTA se však i s tímto zadáním vypořádal se ctí. πrates byli jediný tým, kteří se na zadání dokázal podívat tzv. "out of box". Nenechali se zlákat k prvoplánovému využití číslovky 100 v logu značky - to totiž skrývalo velký problém - a to časové omezení kampaně na jediný rok. Naopak využili 100. výročí pouze k odstartování celé kampaně a i jejich symbolu "Zlaté ručičky" prostě nebylo co vytknout, řekl vedoucí Ústavu managementu doc. Ing. Robert Zich, Ph.D.

​.

Vítězství bylo tvrdě odpracované

Úspěch týmu se ale nezrodil jako blesk z čistého nebe. V podobném složení sbírají zkušenosti už od prvního ročníku. „V prváku přijeli v podstatě na zkušenou, loni už to bylo o poznání lepší, no a ve třetím ročníku již nebylo co řešit. Celý tým je složený kolem výborného prezentátora Míry Vargy, který má již několikaleté!!! praktické zkušenosti s marketingem z různých firem. Patří do něj Patrik Bednář, který už také přes rok pracuje na reálných marketingových projektech, Tomáš Havránek - hlavní grafik a další schopní studenti Tomáš Faltejsek a Jan Doležel,“ popisuje složení týmu Jiří Formánek, ředitel školy DELTA. „Ti kluci postupně dozrávají a teď už si konečně všechno sedlo, jak má být. Bylo by fajn, kdyby se stali inspirací i pro další ročníky,“ přeje si Formánek.

Tým Pirátů prezentuje Zlaté desatero Tým πrates představuje "Zlaté desatero", jež musí splňovat firmy, které chtějí žádat o známku kvality "Zlaté ručičky".

Dva pardubické týmy ve finále

​Do finálového kola do Brna postoupil i druhý tým ze soukromé školy DELTA s názvem Independent. Byl postavený kolem neméně zdatného prezentátora Vítka Lustyka, kterého doplnili Tomáš Pechánek a Karolína Hrdinová. Ani oni se v soutěži rozhodně nestratili. Na "bednu" to však letos bohužel ještě nestačilo.

BusinessPoint 2018 - druhý tým z DELTA - Independent 2. tým DELTY, tzv. Independent si vůbec nevedl špatně. Zleva: Karolína Hrdinová, Tomáš Pechánek a Vítek Lustyk

​Oběma týmům patří velké díky za skvělou reprezentaci školy. Věříme, že si všichni odnesli velké zkušenosti do podobných soutěží a přejeme do budoucna hodně štěstí.

Fotogalerie BusinessPoint 2018

Tým Pirátů s logem své značky kvality ''Zlaté ručičky''

Tomáš Havránek s Patrikem Bednářem předvádějí speciální regál do obchodů pro produkty označené logem kvality ''Zlaté ručičky''.

Tým Pirátů prezentuje ''Zlaté desatero'', které musí splňovat každá firma pyšnící se logem ''Zlaté ručičky''.



Napište nám

Rychlý kontakt

DELTA - Střední škola informatiky a ekonomie, s.r.o.
Ke Kamenci 151, 530 03 Pardubice

Pracovní doba:
7.00–11.30, 12.00–15:00
466 611 106,
605 192 007

Přidej se k nám na facebooku

© 2018, DELTA - SŠIE, s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o.

Nahoru ↑