Internetový marketing - propagace festivalu Jeden Svět v Ústí nad Orlicí (2020)

Komplexní propagace filmového festivalu o lidských právech Jeden Svět v Ústí nad Orlicí 2019. Veškerá grafika, webové stránky, facebookové kampaně, videa. Projekt zvítězil v krajském kole Středoškolské odborné činnosti (2019/2020) v oboru 13 - Ekonomika a řízení a v celostátním kole obsadil celkově 5. místo. (on-line)

autor: Jakub Tesařík a Michal Špitálský
vedoucí práce: Mgr. Petr Zerzán
oponent: akademický malíř Daniel Václavík
webová stránka projektu Jeden Svět Ústí nad Orlicí 2019

Nejkomplexnější a nejkvalitnější maturitní práce z oblasti Internetového marketingu

Letos se objevila i extrémně kvalitní práce z oblasti internetového marketingu pánů Jakub Tesařík a Michal Špitálský, tak jsme se rozhodli zkusit SOČ i v pro nás ne zcela klasickém oboru Ekonomika a řízení. Pánové připravili kompletní propagaci regionálního filmového festivalu o lidských právech Jeden svět v Ústí nad Orlicí. Připravili veškeré grafické podklady, vytvořili samostatné webové stránky, omezili klasické vylepování plakátů a začali festival propagovat na internetu a sociálních sítích. I přes snížený rozpočet na propagaci o proti minulým letům se jim podařilo celkovou návštěvnost festivalu zvýšit. Jejich výsledek vyniká o to víc, že letošní ročník festivalu patřil v jiných městech naopak k těm slabším. Jakub Tesařík a Michal Špitálský v krajském kole zvítězili a postoupili do celostátního finále. V konkurenci projektů z celé republiky obsadili v kategorii Ekonomika a řízení 5. místo. To na ajťáky není špatné. :-)

Maturitní práce Jakub Tesařík a Michal Špitálský: Jeden Svět

O autorech

Michal Špitálský pokračuje ve studiu filmu v Newcastlu na Northumbria University na fakultě Film and TV production. Jakuba Tesaříka bavil vždy marketing jako takový. Další znalosti a dovednosti z této oblasti se rozhodl získat na Vysoké škole kreativní komunikace v Praze.